Hoolime homsest

Leibur on Eesti vanim leivaküpsetaja ja seepärast peame oma auasjaks
kohaliku leivakultuuri edasikandmist.
Meil on olemas kogemused, aga ka uued teadmised. Areneme koos oma tarbijatega, tuues pidevalt valikusse nii uusi leivaretsepte Eestimaa kodudest kui ka maitseid ja tooteuuendusi Skandinaaviamaadest.
Teeme oma tarbijate igapäevased valikud lihtsamaks ja tervislikumaks, pakkudes ehtsaid ning puhtaid maitseid ja täisväärtuslikku toitu.

Iga tarbija leiab meie valikust enda soovide kohase, kolmandik Eestis müüdavast leivast-saiast on valmistatud just meie tehases. Toodame 20 erinevat sorti leiba ja 20 sorti saia, iga päev umbes 53 tuhat pakki leiba ja 125 tuhat pakki saia.

Leiburi toimimispõhimõte on alati olnud osta võimalikult palju toorainet Eestist, oma tootmise lähedalt.
Põhitoorained – rukki- ja nisujahu – ostame Eestist. Kodumaistelt ettevõtetelt on ka punane ja valge linnas, pärm, suhkur, linnasesiirup, mitmesugused seemned. Eesti talumeestelt ostame köömned ja riivitud porgandi. Eesti parimate tarnijatega on Leiburil välja kujunenud pikaajaline koostöö, mis võimaldab koos partneritega ka mitmekülgset arendustööd teha.
Leibur kasutab oma toodetes sadakonda erinevat tooraineartiklit ning lisaks kodumaisusele on meie jaoks väga tähtis ka tooraine kõrge ja stabiilne kvaliteet.

Leibur hoolib oma tarbijatest, hoolib nende homsest päevast.
Seisame selle eest, et inimeste elu oleks tervislikum ja et nende heaolu kasvaks läbi täisväärtusliku toidulaua.

Leiburi arendustegevus toetub Nordic Rye Forumi pikaajaliste uuringute tulemustele, mis puudutavad teraviljade tervislikke omadusi ja rukki tarbimist. See ühendus on suunatud ennekõike rukki kui maailma mastaabis harukordse toiduaine võimaluste maksimaalsele ärakasutamisele inimeste tervise parandamisel.
Tihe koostöö on meie grupil ka üleeuroopalise täistera uurimiseks ja propageerimiseks moodustatud võrgustikuga Healthgrain.

Ühena esimestest oleme liitunud septembris 2016 sõlmitud Täistera mõiste kasutamise Hea tava lepinguga Eestis, et fokusseerida tootearendust ja lihtsustada tarbijate tervislikke valikuid.